МОСТОБУДІВЕЛЬНИКИ AUTOSTRADA ПОТРАПИЛИ ДО КНИГИ РЕКОРДІВ УКРАЇНИ!
Протягом доби наші мостобудівельники бетонували монолітну прогонову будову мосту довжиною 122,493 м. Цей процес тривав безперервно, роботи не припинялися навіть вночі. Всього було використано майже 1400 кубометрів бетону (а це 3400 тонн!) і 140 тонн арматури. Щоб доставити бетон на будівельний майданчик, машини-бетонозмішувачі здійснили 150 ходок!
Що передувало цьому процесу:
-збудовано капітальні опори мосту;
-між опорами влаштовано основу з бутового каменю, щебня і залізобетонних плит, щоб запобігти просадці грунту при бетонуванні;
-змонтовано металеві підтримувальні риштування;
-на риштуваннях сформовано опалубку;
-зв’язано арматурний каркас монолітної балки;
-всередину конструкції прогонової будови заведено спеціальні високоміцні сталеві канати, які після їх напруження сприйматимуть постійні і тимчасові навантаження на прогонову будову.
Будівництво нового 628-метрового мосту через Десну біля Чернігова почалося у 2022 році. Це масштабний проект, аналогів якого в Україні немає. При спорудженні мостового комплексу виконуються практично всі види робіт, які тільки є у мостобудівництві. Міст матиме 4 смуги для руху, транспортні розв’язки, підземний пішохідний перехід, тротуарну та пішохідну зони, велодоріжки, проїзди для маломобільних груп населення.
Поки що логістичні потреби регіону забезпечує старий міст, який Autostrada відновила у липні 2023. Повноцінно функціонувати довгий час ця споруда не зможе, адже вона потребувала капітального ремонту ще до повномасштабного вторгнення, має пропускні обмеження (мостом може рухатися транспорт вагою до 18 тонн). Тому було прийнято рішення паралельно будувати новий, сучасний мостовий комплекс. Завершити його будівництво плануємо у 2024 році.
Фахівці Національного реєстру рекордів України зафіксували рекорд на будівництві масштабного мостового переходу через р. Десна (Чернігів). У номінації “Найбільша довжина суцільної монолітної прогонової будови мосту з пост-напруженого бетону”.