Autostrada цілодобово відбудовує тунель між станціями київського метро “Деміївська” та “Либідська”
Відбудовуємо перегінний тунель між станціями київського метро “Деміївська” та “Либідська”: на 27-метровому аварійному відрізку всередині тунелю завершено перенос комунікацій, починаємо розбирати колії та риштування, розбиваємо колійний бетон - готуємо аварійну ділянку до демонтажу.
Ззовні, над тунелем, вже влаштована розвантажувальна плита, щоб зменшити тиск на тунель і дати змогу пересуватися важкій будівельній техніці. Продовжуємо буріння стіни у ґрунті способом буросічних паль. Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме ґрунт та не дозволить воді проникнути у майбутній котлован. Через те, що ґрунти у цьому місці досить складні, перенасичені водою, їх потрібно додатково стабілізувати. Тому вже невдовзі розпочнемо хімічне закріплення ґрунтів. Цей процес проводитиметься за допомогою спеціальних хімічних засобів, які під тиском нагнітаються у ґрунт.
Лише після того, як буде повністю забезпечено цілісність конструкції котловану, розпочнеться розкриття тунелю. 27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтуємо і на цьому місці збудуємо новий - монолітний із прямокутним перерізом.
Частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково укріпимо зсередини так званою підтримувальною залізобетонною сорочкою. По суті це буде труба з бетону, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку.
Перед тим, як розпочати будівельні роботи на цьому об’єкті, ми звернулися до науково-дослідного інституту “Енергопроект”, який виконав інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні вишукування та забезпечив проектувальників вихідними даними про умови проблемної ділянки тунелю. Згідно з експертизою інституту, рівень грунтових вод над тунелем суттєво не змінювався протягом усього періоду функціонування тунелю (тобто з 2010 року) і наразі становить 5-6 м. Всі роботи виконуються відповідно до проектних рішень, які базуються на висновках експертизи, яка врахувала всі гідрологічні умови, в тому числі і максимальне підняття грунтових вод.
Працюємо на обʼєкті цілодобово, без вихідних.